Od 2025 roku wchodzą w życie istotne zmiany w przepisach podatkowych. Największe firmy będą zobowiązane do raportowania JPK-CIT, a w kolejnych latach dołączą do nich następne grupy przedsiębiorców.
Aby ułatwić przygotowania do nowych obowiązków, zapraszamy na bezpłatny webinar poświęcony temu zagadnieniu.
• Szczegółowe omówienie nowych obowiązków związanych z JPK-CIT
• Zmiany w pracy działów księgowych firm od 2025 roku
• Zawartość nowych struktur JPK-KR i JPK-ST
• Wskazówki, jak przygotować organizację do zmian podatkowych
• Prezentacja, w jaki sposób system TRIVA automatyzuje procesy i ułatwia raportowanie JPK
• Co to jest JPK-CIT?
- Definicja i podstawowe informacje
- Kogo dotyczą nowe przepisy?
• Elementy JPK-CIT
- Jakie dane trzeba będzie raportować?
- Omówienie 7 grup podatników CIT według załączników MF
• Harmonogram wdrożenia JPK-CIT
- Terminy dla poszczególnych grup podatników
• Jak przygotować się do zmian?
- Wyzwania związane z nowymi obowiązkami
- Rekomendowane działania
• JPK-CIT w praktyce - TRIVA
- Automatyzacja generowania pliku JPK-CIT
- Podgląd danych przed wysyłką
• Obowiązek prowadzenia ksiąg rachunkowych w formie elektronicznej
- Kogo dotyczy? Wyjątki od tej reguły
• JPK KR (księgi rachunkowe) i JPK ST (środki trwałe)
- Co zawierają te struktury?
- Konsultacje podatkowe MF w sprawie JPK KR i ST
• Dodatkowe wymagania odnośnie zakresu danych
- Projekt rozporządzenia MF
- Jakie nowe informacje trzeba będzie raportować?
• Wdrożenie zmian w praktyce - TRIVA
- Integracja z systemami zewnętrznymi (np. e-Faktury)
- Automatyzacja procesów księgowych
- Bieżąca aktualizacja systemu do zgodności z przepisami
- Bezpieczeństwo i poufność danych
- korzyści biznesowe i operacyjne
• Sesja Q&A
Juliusz Tomeczek, TRIVA
Dyrektor Produktu
Od przeszło 25 lat jest związany z rynkiem zintegrowanych systemów zarządzania a w szczególności z systemami klasy ERP. Ostatnie 2 lata jako Dyrektor Produktu TRIVA, popularyzuje wiedzę dot. systemów ERP, a w szczególności z systemu ERP TRIVA. Współpracuje również z uczelniami wyższymi w zakresie szerzenia wiedzy z zakresu systemów ERP.
Jadwiga Wojtas, Soneta
Dyrektor Produkcji i Rozwoju
Ekonomistka z wykształcenia, ma za sobą również doświadczenie w pracy jako główna księgowa. Od 20 lat nieprzerwanie związana z branżą IT. W codziennej pracy łączy potrzeby świata biznesu z możliwościami technologii, programistów i informatyków. Efektem pracy zespołu, którym kieruje jest polski system klasy ERP, ultranowoczesny i przyjazny użytkownikom, których liczną grupę stanowią również księgowi.
Soneta, producent TRIVA, organizuje spotkania online z cyklu "Wyższe piętro biznesu" dedykowane kierownikom i managerom większych organizacji, którzy chcą poznać warte uwagi praktyki związane z zarządzaniem i optymalizacją procesów dotyczących szeroko pojętego back-office (administracja, księgowość, HR, kadry i płace, logistyka).
TRIVA to najnowszej generacji system ERP dedykowany średnim i dużym firmom. Jest polską alternatywą globalnych systemów ERP. Dostosowany do potrzeb większych przedsiębiorstw działających na terenie Polski oraz końcowym użytkowników: zgodny z przepisami, skoncentrowany na procesach, danych oraz wysokiej personalizacji środowiska pracy.
kontakt do organizatora: [email protected]
Musimy stawić czoła wielu wyzwaniom i zmianom, takim jak:
Wszystkie te czynniki wymagają od pracodawców nowej strategii zarządzania zasobami ludzkimi.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak miękkie kompetencje i narzędzia IT wspierają pracę działów takich jak księgowość, kadry, płace czy HR, to zapraszamy Cię do udziału w naszym cyklu spotkań.
Copyright © 2024. All Rights Reserved.