Efektywne zarządzanie dostępem do danych: jak dedykowane widoki i dobrze poukładane kokpity usprawniają pracę działu finansowego.
Automatyzacja obiegu dokumentów: korzyści i wyzwania związane z automatyzacją obiegu dokumentacji, w tym z KSeF.
Integracja finansów i kontrolingu: jak oddzielić plan kont finansowy od kontrolingowego, aby zapewnić czytelność i efektywność zarządzania danymi.
Porozmawiajmy!
p.s. uczestnictwo w webinarze jest bezpłatne. Spotkanie będzie nagrywane. Uczestnikom webinaru wyślemy nagranie i dodatkowe materiały.
Jak optymalizować zarządzanie danymi, wspierając jednocześnie operacyjnych księgowych i specjalistów ds. kontrolingu? Jak podnieść efektywność współpracy i zarządzanie finansami w dużych firmach?
Porozmawiamy o technologii i procesach. Porozmawiamy o pracy w działach finansowo-księgowych z perspektywy kadry zarządzającej. Znamy problemy z praktyki. Wiemy jak je rozwiązać. A przynajmniej do tego dążymy.
Porozmawiajmy!
Pokażemy, jak nowoczesne kokpity i zaawansowane mechanizmy kontroli uprawnień w systemie ERP mogą zrewolucjonizować pracę działu finansowego w dużych firmach.
• jak skutecznie zarządzać dostępem do danych, zapewniając, że każdy pracownik ma dostęp tylko do tych informacji, które są niezbędne do wykonywania jego obowiązków.
• wyzwania nadmiarowości danych i informacji dla użytkownika, które często pojawia się przy codziennym użytkowaniu zintegrowanych systemów zarządzania, w tym systemów klasy ERP.
• korzyści płynące z wdrożenia specjalistycznych narzędzi, które zwiększają efektywność pracy oraz bezpieczeństwo danych na podstawie interfejsu systemu kokpitów w systemie ERP TRIVA.
• ergonomia pracy czyli mniejsza ilość kliknięć - jak TRIVA wraz z jego interfejsem wpływa na jakość pracy
• przeszkolenie pracownika, onboarding, czyli jak narzędzia pracy mogą skrócić czas wdrożenia pracownia do działu księgowo-finansowego.
• dlaczego ERP TRIVA to warte uwagi rozwiązanie dla firm, które chcą zoptymalizować swoje procesy finansowe i księgowe, podnosząc jednocześnie poziom bezpieczeństwa i ochrony informacji.
• przedstawienie działania omówionych wcześniej zagadnień na przykładzie wybranych kokpitów finansowych wraz z ich omówieniem
Zajmiemy się organizacją obiegu dokumentów w kontekście Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF).
• jak automatyczne zaciąganie dokumentów może zrewolucjonizować procesy w firmie, eliminując potrzebę ręcznego wprowadzania danych kontrahentów i innych informacji.
• Workflow, który w systemie TRIVA, czyli jak wygląda przepływ procesu w ramach całej organizacji.
• zalety stosowania opisu analitycznego jako nośnika informacji merytorycznej dla osób spoza działu finansowego w procesie przepływu informacji.
• jakie wyzwania wiążą się z wdrożeniem KSeF oraz jakie korzyści płyną z automatyzacji, w tym poprawa efektywności pracy, optymalizacja procesów i uzyskanie dostępu do większej ilości danych.
• jak KSeF może uprościć codzienne operacje finansowo-księgowe i przynieść wymierne korzyści całej organizacji.
• prezentacja działania mechanizmu KSeF wraz z przykładowym obiegiem dokumentu w ramach workflow przez więcej niż jeden dział w ramach całej organizacji, przy zastosowaniu opisu analitycznego.
Omówimy, jak skutecznie oddzielić plan kont finansowy od kontrolingowego, unikając nadmiernej złożoności i zachowując czytelność struktury.
• jak system ERP TRIVA wykorzystuje tabele przestawne i wielowymiarowy plan kont, aby integrować informacje analityczne z wymiarami kontrolingowymi.
• jak narzędzia IT wspierają pracę CFO i menedżerów, dostarczając im precyzyjnych analiz i raportów niezbędnych do podejmowania strategicznych decyzji.
o Raportowanie do zarządu
o Podział kosztów.
o Analiza sprzedaży.
o Sprawozdania finansowe.
• jak optymalizować zarządzanie danymi, wspierając jednocześnie operacyjnych księgowych i specjalistów ds. kontrolingu, co prowadzi do bardziej efektywnej współpracy i lepszego zarządzania finansami w dużych firmach?
• prezentacja planu kont z przygotowanym opisem analitycznym na przykładzie prezentacji możliwości Business Intelligence. Prezentacja działania tabeli przestawnej na danych z planu kont z uwzględnieniem aspektów kontrolingowych.
Podsumujemy najważniejsze tematy poruszone podczas spotkania, koncentrując się na kluczowych wnioskach i praktycznych korzyściach płynących z wykorzystania systemu ERP TRIVA.
• Efektywne zarządzanie dostępem do danych: Jak nowoczesne kokpity i mechanizmy kontroli uprawnień w TRIVA wspierają pracę działu finansowego.
• Automatyzacja obiegu dokumentów: Korzyści i wyzwania związane z wdrożeniem Krajowego Systemu eFaktur (KSeF) oraz automatyzacją pobieranych dokumentów.
• Integracja finansów i kontrolingu: Jak oddzielić plan kont finansowy od kontrolingowego, aby zapewnić czytelność i efektywność zarządzania danymi.
Patronat medialny:
Zna z praktyki wyzwania większych zespołów finansowo-księgowych związanych z cyfryzacją oraz organizacją pracy. Wcześniej związana z księgowością, a obecnie jako konsultant i wdrożeniowiec ERP ds. księgowości w inSolutions. W pracy korzysta z solidnej wiedzy księgowej, umiejętności skutecznej komunikacji oraz współpracy z zespołem programistów. Wie jak rozmawiać z managerami oraz zarządem w zakresie cyfryzacji działów finansowo-księgowych.
Od przeszło 25 lat jest związany z rynkiem zintegrowanych systemów zarządzania a w szczególności z systemami klasy ERP. Ostatnie 2 lata jako Dyrektor Produktu TRIVA, popularyzuje wiedzę dot. systemów ERP, a w szczególności z systemu ERP TRIVA. Współpracuje również z uczelniami wyższymi w zakresie szerzenia wiedzy z zakresu systemów ERP.
Soneta inicjuje spotkania z cyklu "Wyższe piętro biznesu" dedykowane kierownikom i managerom większych organizacji, którzy chcą poznać warte uwagi praktyki związane z zarządzaniem i optymalizacją procesów dotyczących szeroko pojętego back-office (administracja, księgowość, HR, kadry i płace, logistyka). Soneta jest producentem enova365 oraz TRIVA. Na spotkania są zapraszani eksperci z danego obszaru, którzy dzielą się realnymi przykładami ze swojego zawodowego życia.
kontakt do organizatora: [email protected]
Musimy stawić czoła wielu wyzwaniom i zmianom, takim jak:
Wszystkie te czynniki wymagają od pracodawców nowej strategii zarządzania zasobami ludzkimi.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym jak miękkie kompetencje i narzędzia IT wspierają pracę działów takich jak księgowość, kadry, płace czy HR, to zapraszamy Cię do udziału w naszym cyklu spotkań.
Copyright © 2024. All Rights Reserved.